Val d V.9 !

Brallis

Ny medlem
Val d V.9 !
Skulle bara kolla om det är nåra som ska till val d isere v.9 som jag ska... skulle va kul o snacka lite innan me nån som ska dit också! ska dit med en buss polare! kommer bli rätt så nice... hat bra!
ciao

Val d V.9 !
Tjenare! Ska troligen ner till Val`d vecka nio, har dock inte hittat någon transport än...tyvärr. Funderar på bil men har ingen egen så måste hyra isåfall, men då drar det iväg lite i plånboken. Vilket bolag åker du med?

Val d V.9 !
LION ALPIN... HA HA HA!!!
Trodde jag skulle till Val D. men tji fick jag.
Betalde resan via banken i går, fick brev i dag av Lion.
DE BESLUTAR ATT STÄLLA IN BUSSEN TILL VAL D. p.g.a. FÖR LITE RESENÄRER. Jag skiter fulständigt i hur många som vill dit, har jag bokat och betalt en speciell resa till ett särskilt ställe är det för att jag vill dit och inte till något annat ställe.
Fy fan för stora bolag som gör som dom vill utan att tänka på den enskilde individen.

Val d V.9 !
"En större mängd kanada-gäss (branta canadensis, där ordet brant ICKE har ett dugg att göra med deras val av boplats) rör sig i början av veckan in över Tarantaise-dalens östligaste delar, med en beräknad häckningsplats kring Victors i Val d`Isere (bedömt efter tidigare års val av häckningsplats). Även en del snatteränder, storskarvar och stadsduvor kan komma inflygande, men några ordentliga fjällgäss eller bergänder (annat än de bofasta) ser INTE ut att förekomma i regionen denna vecka."

Tillbaka
Topp