Kato Ny medlem 2004-03-08 val D #1 Helo.. e d nån som ska bila ner till Val D´Isére runt den 26:e mars? Hör av er om ni vill ha sällskap.. cheers
Helo.. e d nån som ska bila ner till Val D´Isére runt den 26:e mars? Hör av er om ni vill ha sällskap.. cheers