Val Disere 06/07?

Val Disere 06/07?
Kommer va i Tignes nästa säsong.. Val d'isere.. pssft.. åkte över nårra gånger förra säsongen.. alltid massa fulla sthlms gubbar ute.. skojj sällskap!

Vi ses i parken!

Senast ändrad:
Val Disere 06/07?
åk till val thorens istället! skidåkning är mycket bättre i de 3 dalarna!
o så ska jag dit med en polare med så klart...=)

Val Disere 06/07?
jag funderar på att återvända dit för ännu en säsong! finns massa och ta av som jag inte hann med för 3år sen. kanske ses

Val Disere 06/07?
Yo!
ä ocksà jävligt sugen, har bara planer pà att dra ner à fà lite skidàkning vart àterstàr à se.

Simma lugnt sà länge

Val Disere 06/07?
Besökte Val d'Isere i Mars 2005 bara 1 v iof men det var en vecka med åkning i världsklass. Återbesöksfaktorn är rätt så hög.

Ha de och lycka till i vinter!

Val Disere 06/07?
fan va kul vi ses där!

TILL ALLA ANDRA SOM SKA BUMMA I VALDI VILL JAG PASSA PÅ ATT VÄLKOMNA ALLA TILL HOTEL GRAND NORD I VAL D´ISERE I VINTER, VI HAR EN SJUSST LITEN BAR MED AVSLAPPNAD STÄMNING OCH ETT SJYSST BILJARD BORD, GIVET VIS HAR JAG GRYMMA BUMMAR PRISER!
vi ses där!

Val Disere 06/07?
carlstrand sa:
fan va kul vi ses där!

TILL ALLA ANDRA SOM SKA BUMMA I VALDI VILL JAG PASSA PÅ ATT VÄLKOMNA ALLA TILL HOTEL GRAND NORD I VAL D´ISERE I VINTER, VI HAR EN SJUSST LITEN BAR MED AVSLAPPNAD STÄMNING OCH ETT SJYSST BILJARD BORD, GIVET VIS HAR JAG GRYMMA BUMMAR PRISER!
vi ses där!
får du betalt av langley att skriva detta eller ingår det i ditt kontrakt?

Val Disere 06/07?
får knappast betalt flör att skriva det där, (langley e ju inte jätte bra på att över betala sin personal direkt) tyckte mest att det skulle vara kul fall det kom lite bummare o hängde i min bar bara...

Val Disere 06/07?
carlstrand sa:
fan va kul vi ses där!

vi ses där!
Jag och tre polare ska bo där under sista veckan i mars, lär ju hänga där en del!

Ses i Valdi!

Val Disere 06/07?
carlstrand sa:
fan va kul vi ses där!

vi ses där!
Vi är fyra som ska bo på Grand Nord v 7. Klart vi kommer till baren för dricka och heta tips om de bästa åken.

//Jonas

Tillbaka
Topp