Val Disere 08/09

Klaas

Ny medlem
Val Disere 08/09
Tjena!
Vi är tre killar som var i val disere förra säsongen som är sugna på att åka tillbaka. Vi har en schysst lägenhet på 60 kvm i centrala Val Disere. 50 m till pisten.

Vi är dock bara tre som vill hänga på från förra säsongen så lite sällskap hade ju inte skadat! Någon som är sugen? Eller någon annan som har någon annan som är i behov av folk!

Hör av er!

Val Disere 08/09
Tjena, vi är (minst) två killar som tänkt dra till val d'isere också, det kan nog vara så att vi är sugna på att hänga på :) Hur stor är hyran, ev. depositionsavgift och sånt?

mvh/ Gustaf

Val Disere 08/09
Hej!

Jag och en (eventuellt två) kompis/ar ska ner till alperna i vinter, just nu lutar det åt Val Thorens, men vi har funderat lite på ValDi. Hur många får plats och vad blir hyran? Lite rekognoscering sådär.

Val Disere 08/09
Hur många sovplatser, chaletgirls och sherpas?
Pris?
50 meter? Franska eller riktiga? Namn?
Chaneuil?

Val Disere 08/09
Jag och en polare är sugna på franska alper överhuvudtaget. Hör av dig om ni får två platser över

Val Disere 08/09
Priset ligger på ca 24 000 per person och säsong. Vilket är hyfsat billigt i just Val Disere som är en ganska dyr ort. Vi punga ut med 22 000 per person förra säsongen och då var det var det sunkigaste jag nånsin sett. Sen sa dom att det tillkommer ca 200-300 euro för el.

Just nu har vi 2, ev 5 platser över.

Val Disere 08/09
Hej jag och min tjejkompis delar gärna, vi har jobbat ihop endel pengar just för hyra då vi inte kommer jobba så mycket utan satsa på snowboardåkning mest hela dagarna.
Men hör av er om ni vill. /Klara

Val Disere 08/09
Vi kommer inte heller att jobba så mycket, vi har ett jobb på en gång i veckan.
Boendet ser ut att lösa sig ändå. Vi står mellan två val nu, hör av oss om hur det blir. Ni är sjukt välkomna om vi behöver folk!
Tjaa

Senast ändrad:
Val Disere 08/09
Om det fortfarande är någon som läser tråden så har vi tre platser över i en 60 kvm lägenhet i centrala val disere, med 4 goa gubbar:) Så om någon är sugen, hör av er!
tjaa

Val Disere 08/09
Tjena! Gjorde en säsong i Bad Gastein förra året men funderar på att dra någon annanstans i år och en lägenhet 50m från backen låter inte helt fel :P vad ligger hyran på?

Ha de! /Sara

Val Disere 08/09
Hej! Jag och en kompis (två tjejer) är jätte intresserade! Vi letar boende som dårar för tillfället (: lite mer info vore great! maila gärna!
Ha de!

Val Disere 08/09
Tja man. Jag och en polare till som gjorde säsong i Chamonix är sugna på att dra ner till valdi i vinter. Vi plockar även med oss en polare till som aldrig åkt skidor men som är tvärt besluten att lära sig. jag och nybörjaren planerar att åka ner tidig december och den andra herren kommer ner i mitten av januari.

Alltså, finns det några platser kvar? Och vad heter stället där lägenheten ligger?

Pepp pepp och ha det bra

/Axel

Val Disere 08/09
hejsan Klaas,
Jag var oxå nere förra säsongen i valdi. vet jag vem du är? :)
Jag heter edith, tjej, 20 år, skidåkare.
Nu ska jag ner igen. har ni fyllt ert boende?
ciao/edith

Val Disere 08/09
Tjenna!

Vi är 2 killar från götebrog som skall ner till alperna i vinter. finns platsen kvar så tar vi gärna den/dem!

lite om oss:
Vi är som sagt från Göteborg.
vi är födda 1989
vi åker skidor

är ni intresserade så hör av er till; fredde_sunkan@hotmail.com

//Fredrik Sundqvist o Henrik Svensson

Val Disere 08/09
hej hej,
jag skrev här innan.
/
hejsan Klaas,
Jag var oxå nere förra säsongen i valdi. vet jag vem du är? :)
Jag heter edith, tjej, 20 år, skidåkare.
Nu ska jag ner igen. har ni fyllt ert boende?
ciao/edith
/
Hur går det? finns det platser kvar?
Jag kommer vara nere hela säsongen. var ungefär i valdi ligger lägenheten?

Val Disere 08/09
Hej!

Hur många platser har ni i lägenheten? Är sugen på att åka ner, var i Cham förra säsongen och villl vidare till en annan ort!

/frida 20

Val Disere 08/09
Tjena!

Vi är två skidåkande killar födda 89 från Göteborg. Vi vill ner till Val d'Isère under säsongen 08/09 och söker skönt folk att dela lägenhet med. Hör gärna av er om ni fortfarande har plats.

Ha det gott!

Ivar & Niklas

Val Disere 08/09
Jag är intresserad av platsen om den finns kvar!
Kille, 29 år, brädåkare/skärmflygare. Gillar party, talar lite franska.
Åker ner med egen bil, platser finns!
Epost: wunder@home.se
Telefon: 0706089231

Val Disere 08/09
Hej!
Vi är 4 tjejer som ska till Val Disere och har en lägenhet för 6 pers. Vi kommer åka ned med skibumbussen den 28nov och har jobb på plats. Vår första säsong och vi är extremt taggade! Om du är intresserad så hör av dig, men det är snabba puckar som gäller!

Johanna.liedgren@hotmail.com

/Johanna Liedgren

Val Disere 08/09
Hej!
Vi ær två tjejer från Lund o Kalmar, som kommer fram till Val d´isere den 29 november och har tænkt att stanna till slutet av april ca.
Vi ær verkligen jætte intresserade av att dela boende med någon??
vi har inte fixat jobb el något æn utan tænkte fixa på plats. vi ær supertrevliga lætta att umgås med:) o en av oss spelar guitare o sjunger:) grymma på skidor o snowboard! Vi ser grymt mycket fram emot sæsongen

snælla hør av er

Annaaaa_4@hotmail.com +46709885741

/Anna och Tessan

Val Disere 08/09
Hej! Vi är två killar med bil från Göteborg och Varberg som ska ner 3 jan och stannar till slutet. Förstår att ni vill ha folk från typ 1 dec men hör gärna av er om det droppar av folk eller vad som helst!

Hare gött hajj!

johansentomas (@) hotmail.com

Tillbaka
Topp