Val d’Isere 15/16 – Lediga platser i lägenhet

Jocke92

Ny medlem
Tja!
Jag ska göra nästa säsong i val d’Isere och söker folk att dela boende med. Jag hade inte tänkt att jobba utan bara åka skidor hela tiden:) . Jag har fått tag på en 6 bäddslägenhet som ligger hyffsat bra i byn och ser schysst ut samt kostar inte allt för mycket. Tanken är att dra ihop ett litet kollektiv av sköna puderåkare. Puder före fest, men det ena utesluter inte det andra. Är du också ute efter grym offpist (du har lavinutrustning och vet hur man använder den + helst turutrustning också) är det bara att skicka ett pm så kan jag skicka bilder och mer info om lägenheten.
Vi hörs :)
/Jocke

Det finns fortfarande några platser kvar i lägenheten, om någon mer vill hänga på :)

Det är nu bara en plats kvar. Så om det finns ytterligare en puderpundare som är sugen på Val d'Isere är det bara att höra av dig :)
Ett plus om du har tillgång till bil att ta med ner och tidigare erfarenhet av säsongande :)

Tjena!
Är intresserad av att kanske hänga på :)
Släng gärna iväg lite mer info på ett pm,fb eller min mail vettja!

/Johannes Ingvarsson

Tjena tjena! Undrar om någon av er grabbar som har en bil där nere! Kommer behöva en transfer ifrån Val D till Geneve den 16e Januari!

Tja
Lägenheten är nu full. För er som är intresserade av Val d'isere kontakta Rich: valbum@hotmail.com . Han har flera lägenheter tillgängliga och kan ordna jobb också för dom som vill.

Lånar tråden!
Jag undrar om det finns fler än jag som letar efter ett säsongsboende till vintern i Val d'Isère eller ännu bättre att någon sitter inne på en extra sängplats?
Jag är en enkel och trevlig, 20-årig kille från Lund med en säsong i bagaget. Är öppen för alla förslag och tacksam för varje tips jag kan få!
PM:a vid intresse!

Mvh Simon

Facebook: https://www.facebook.com/simon.carpef

Tillbaka
Topp