oskarwahlberg Ny medlem 2004-11-26 Val`disere 27/11 #1 Tja är det någon som ska till Val`disere imorgon 27/11 ?
tomashirvonen Ny medlem 2004-11-30 Val`disere 27/11 #2 Hej! Vi är 3 stycken balla killar som ska dit den 3 december! Vet du hur det ser ut med utelivet och snön då?
Hej! Vi är 3 stycken balla killar som ska dit den 3 december! Vet du hur det ser ut med utelivet och snön då?