Val d'Isère v.14

Kungenkim89

Ny medlem
Val d'Isère v.14
Hade tänkt att åka till Val d'Isère v.14, jag undrar om snön och backarna är bra såpass sent på året? Har fått ett erbjudande med Flyg, trerätters middag och frukost på Hotell Grand Nord inklusive liftkort 6 dagar på ett samlat pris av ca 8000. Är detta ett bra pris och gärna dom som har erfarenhet kan berätta om hotellet! Tack på förhand.

Val d'Isère v.14
Jag tycker det låter som ett riktigt schysst erbjudande. Val d'Isere och Tignes formar tillsammans ett suveränt bra skidsystem som har bra snö in i april och maj. Kan tyvärr inte uttala mig om hotellet, men trerätters middag låter ju inte dumt alls.

Senast ändrad:
Val d'Isère v.14
Val d'isere är riktigt bra. 8000:- låter som ett fynd -vilka åker du med? var nere näst sista veckan på säsongen i år och det var bra med snö men man vet aldrig. jag åker dock ner igen i mars och hoppas på bra snö.

Val d'Isère v.14
Mitten av april förra säsongen var det runt 3m på toppen, men det varierar mycket från år till år. Ifall v.14 är påskvecka nästa år kan du förvänta dig mycket med folk. Frukosten på GN är helt ok, iallafall förra året, och jag tror middagen är väldigt bra den med. Priset måste nog anses vara väldigt bra, ska ner v.4 o betalar 5700 för lägenhet, resa och liftkort. Tänk på att bara liftkortet kostar 2000 så 6000 för boende, mat och resa är ju hur grymt som helst!

bennixx sa:
Val d'isere är riktigt bra. 8000:- låter som ett fynd -vilka åker du med? var nere näst sista veckan på säsongen i år och det var bra med snö men man vet aldrig. jag åker dock ner igen i mars och hoppas på bra snö.
Han åker med Langley då GN är ett Langley-hotell.

Val d'Isère v.14
Bodde på Grand Nord i dec förra året och var mycket nöjd. Litet mysigt hotell, helt ok standard (man är ju i backarna mest ändå) med riktigt bra middagar, helt ok frukostbuffé och mkt trevlig personal. Trådlöst bredband i restaurangen och på puben.

Tillbaka
Topp