Isberget
Ny medlem
val d'isere
Tja, Jag och en polare har precis planerat och bokat en resa till berömda val d'isere. Det är vår första vistelse där och vi åker dit v.8 och stannar en vecka. Jag skulle vilja ha lite tips om vad som värt att lägga mest tid/energi på. Vad ska vi se till att INTE missa? Vi kommer bo på Hotel dolomites.
Vi hoppas det blir en grymt nice vecka med mycket åkning och många nya minnen. Peace Out . . . .
Vi hoppas det blir en grymt nice vecka med mycket åkning och många nya minnen. Peace Out . . . .