Val Thorans, Chamonix, St:anton eller nått annat?
Jag och tre polare ska åka på skidsemester nästa till vinter och vi har lite svårt att bestämma var vi ska åka. Tre av oss är bra på att ka men en är nybörjare så offpist är inte så viktigt denna gången. Vi är ute efter en trevligt skidåkning och eftersom vi är i 20 år så även mycket fest. Dom tre orterna som vi har fastnat för änsålänge är Val Thorans, Chamonix och St:Anton är någon av dom bra eller det finns något annat ni kan rekonendera?
Hur är priserna i dom olika orterna? Liftkort har jag redan kollat så det vet jag men hur är det med mat och dricka och boende? Är det mycket dyrare i frankrike än i Österike?
Var i dom olika orterna är bra att bo? Vill ju helt bo med gångavstånd till liften. Det skadar kanske inte om det finns nått hotell som är lite mer ungdomsinriktat så man inte behöver vara tyst klockan 9-10 på kvällen
Hur är priserna i dom olika orterna? Liftkort har jag redan kollat så det vet jag men hur är det med mat och dricka och boende? Är det mycket dyrare i frankrike än i Österike?
Var i dom olika orterna är bra att bo? Vill ju helt bo med gångavstånd till liften. Det skadar kanske inte om det finns nått hotell som är lite mer ungdomsinriktat så man inte behöver vara tyst klockan 9-10 på kvällen