Val Thorans + Jobb

stockiz

Ny medlem
Val Thorans + Jobb
Hej!

Jag hater johan och har varit i Val Thorans precis.
jag går 3 året på gymmnasiet i jönköping.
Till nästa sesong har jag planer på att dra ner och vara en hel sesong.

ÄR de någon som vet var man kan söka jobb?


Hör gärna av er..

stockiz@spray.se
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp