Val Thorens 15/16

SimonGaita

Ny medlem
Val Thorens 15/16
Halloj!

Har haft ögonen öppna här på forumet under den senaste månaden och letat efter folk som är intresserade av att säsonga i Val Thorens till vintern. Tyvärr har jag sätt få posts om just VT, tyckte därför att det var dags att ta saken i egna händer.

Då jag kommer åka ner själv har jag som mål att träffa massor med skönt folk, gärna hitta några goa svenskar att dela boende med.
I VT är tanken att kombinera jobb med skidåkande och fest.

Skulle vara riktigt nice att komma i kontakt med personer som är lika taggade som mig själv på att åka ner.

Hör av er! :D

/Simon Gaita

Val Thorens 15/16
Vågar inte säga om det är så, har endast varit i alperna en gång och då var det för att hälsa på mina polare som gjorde säsong i Val d'isere. Blev helt såld av det, är dock ute efter ett "eget" äventyr och söker mig därför till annan ort.
Funderar på att starta upp en FB grupp, åter kommer när det är gjort! :rolleyes:

Val Thorens 15/16
Facebook gruppen är nu skapad, vänligen skriv ner era namn eller länk till er profil på FB så lägger jag till er. Alla med minsta lilla intresse är välkomna att gå med i gruppen.
Hade varit kungligt om någon gammal säsongare från VT kunde gå med så man fick lite tips!

Val Thorens 15/16
Tjena! Kille på 19 år som vill köra en säsong i alperna! Åker själv och letar efter roommates. Tänkte köra hela säsongen! Är från Uppsala och har åkt mycket skidor i Sverige och alperna sen jag var liten. Kan tänka mig både Österrike och Frankrike! Hör gärna av er om ni är på! Ville Anjou på Facebook!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp