Val Thorens/Courchevel v. 10

Rassa

Ny medlem
Val Thorens/Courchevel v. 10
Jag åker ner till tre dalarna på sportlovet och undrar om det finns nåt shysst gäng som också ska ner/är nere som har lust att åka och hänga lite. Ta kontakt, skriv i tråden eller gästboken.

Hade så länge!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp