Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
snällt att sno hans tråd..JockeSki sa:Bra fråga, jag undrar samma sak om Avoriaz. Någon som vet?
//Jocke
Jag åker till Avoriaz om cirka 2 veckor. Har kollat deras hemsida och liftkort för en vecka är inte ens nämnt för bara Avoriaz-området. Jag har köpt liftkortet (Les Portes du Soleil ski domain) genom mitt boende, fick 30 euro rabatt på det viset.JockeSki sa:Bra fråga, jag undrar samma sak om Avoriaz. Någon som vet?
//Jocke
stämmer man kan köpa sig tillgång till alla tre dalarna per dag om man har liftkort i thorensPietro_2003 sa:Maybe you can buy an upgrade for your Val Thorens pass for just one day, if they still sell it. Went with UCPA a number of years ago and did just that when we decided to 'do' the 3 valleys.
Det blir 'Ja' på både fråga A och fråga B. Precis som Been och Benne-YNWA skriver, det finns massa åkning både i Meribel och övriga dalar som du inte vill missa. Dessutom är det kul att upptäcka nya ställen.JockeSki sa:Bra fråga, jag undrar samma sak om Avoriaz. Någon som vet?