val thorens park?

Lindeshuho

Ny medlem
val thorens park?
tjenna jag skulle vilja veta hur val thorens park är eftersom som dom säger att dom har en men jag hittar inga bilder på skiten? och ute livet hur är det?

val thorens park?
jodå, dom har en park. Långt ifrån lysande men den finns. Det snöade dan innan vi kom så pipen var mer fyrkantig än rund och dom fixade det inte på hela veckan. Fanns ett gäng småhopp och en del större. Dom höll väll alpstandard men jämfört med svenska parker är det inte mycket att ha. Men vem bryr sig om det när det ligger en dryg halvmeter orört en liten bit därifrån =)

val thorens park?
Undrar samma.. ska nämligen till Val T 8de december... vill hålla mig upptagen ifall snön suger så man slipper bli obetald lärare till alla dessa engelsmän jag åker med..

val thorens park?
Asså massa snack om att de knappt finns några parker i val thorens har letat lite på nätet och det finns ju park och sen finns de typ tre till parker i hela tredalarsystemet..

länk till två som ser ut å va okej
www.courchevel.com/index2.php?page=snow-galeri
www.moonparke.net

Är det ingen som vart där ner och hitta dessa parker :P??

Senast ändrad:
val thorens park?
jag tyckte att val thorens park var hyffsad. som någon nämnde ör pipen inte den bästa. d har inga större å svårare rails men de fanns en del hopp. inte perfekt byggda men det gick.

val thorens park?
OlaMelin sa:
crullet sa:
Istället för att göra en ny tråd kan man ju fråga här.. Har Badgastein en park? isåfall bra/ dålig? :)
Nej, Badgastein har inte men åker du till grannbyn Dorfgastein så har de en mindre park.
Dorgastein har en minipark med en minipipe som var i ganska dåligt skick när jag var där i våras, men det ska tydligen gå att ta tåget till ett annat system där de har större grejer... har jag hört

val thorens park?
I Meribel(ved Val T) finnes det to parker som begge er bedre enn parken i Val T. I slutten av december er det boarderweek i Val Thorens, så går ut ifra at parken er bra da..

Tillbaka
Topp