Lindeshuho
Ny medlem
val thorens park?
tjenna jag skulle vilja veta hur val thorens park är eftersom som dom säger att dom har en men jag hittar inga bilder på skiten? och ute livet hur är det?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, Badgastein har inte men åker du till grannbyn Dorfgastein så har de en mindre park.crullet sa:Istället för att göra en ny tråd kan man ju fråga här.. Har Badgastein en park? isåfall bra/ dålig?![]()
Dorgastein har en minipark med en minipipe som var i ganska dåligt skick när jag var där i våras, men det ska tydligen gå att ta tåget till ett annat system där de har större grejer... har jag hörtOlaMelin sa:Nej, Badgastein har inte men åker du till grannbyn Dorfgastein så har de en mindre park.crullet sa:Istället för att göra en ny tråd kan man ju fråga här.. Har Badgastein en park? isåfall bra/ dålig?![]()
jag tycker att meribel ar bast for snowboard akare. bast parker och roligast akning overhuvudtaget.Benne-YNWA sa:Vilken av dalarna Är den bästa för snowboard åkare?