AdamVT
Ny medlem
Val Thoréns, Tango
Hej.
Vår första personal kommer ner till Val Thoréns ca. den 17 november. För alla er som ska ner till Val Thoréns på säsong är ni mer än välkomna att komma upp på en kaffe och säga hej.
Hoppas ni alla får en bra vinter, med bra snö och grym åkning!!!
MVH // Adam Båth, barchef, Lasse Sólberg Albertsen, hotellchef.
Vår första personal kommer ner till Val Thoréns ca. den 17 november. För alla er som ska ner till Val Thoréns på säsong är ni mer än välkomna att komma upp på en kaffe och säga hej.
Hoppas ni alla får en bra vinter, med bra snö och grym åkning!!!
MVH // Adam Båth, barchef, Lasse Sólberg Albertsen, hotellchef.