Val thorens V.7

Maxii

Ny medlem
Val thorens V.7
Jag ska till val thorens v.7 med en massa polare och har 2 frågor.
1. Finns det någon bra park i VT?
2. Vilken ålder är det på uteställena och behöver man leg ?
peace out

Val thorens V.7
VT's park är fet. sen om du kör på 3 dalar kortet har du en lika grym park i meribel.
Man behöver oftast inte visa legg i alperna.
Åker du med rollinsnow ?

Val thorens V.7
Brukar finnas en park i Meribel (Moon Park, vid Tougneteliftarna) och en i Meribel-Mottaret (vid Plattieres 2). Jag åker inte mycket park själv, men en jobbarkompis till mig som åkte mycket sa alltid att Moon Park var bäst. Men man vet aldrig, kan ha ändrats sedan jag var där.

Ålder på uteställena är 18, men under hela säsongen jag var där såg jag aldrig någon som blev leggad. Dock brukar de vara betydligt bättre på att kolla under just sportlovsveckorna, så har du fyllt arton kan du lika gärna ta med dig legget ut för att vara på den säkra sidan.

Val thorens V.7
Jag var där förra året, och ska dit i år igen. Parken fick jag inte se så mycket av eftersom vädret var skit hela veckan, så där kan jag inte säga så mycket....

Dock blev det mycket utgång istället, Det är 18 och legg krävs oftast överallt förutom på malaysia. Dock är dem inte så kräsna på om det är du på legget exempel jag hade tre kompisar med samma bild på sitt legg och alla dem gick in efter varandra:)

så ta med nått id av något slag där personen är 18;) Ha d gott

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp