Val Thorens V4/5

Olish

Medlem
Val Thorens V4/5
TJO! drar ner till val t 27/1 -06 undrar om någon vet om det är en bra tid och åka?! hur mycke folk i liften, snö samt e det nått drag på afterskin då?!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp