Då har man kommit hem efter en vecka i Val T. Sol varje dag! Skidsystemet var det bästa jag har åkt i, fast de sista två dagarna så började det bli lite snöbrist. En fin backe fanns i Orelle, även vägen ner från Funicel Peclet var riktigt fin nypistad.
Det gick fortfarande i slutet på veckan att nå orörd snö om man var villig att knata lite, fast den var inte fin efter sol/kyla.
Tangos afterski var riktigt skoj, det drog igång ordentligt efter fem.
Alla dagar utom då Malaysia tog inträde så var det riktigt dött på Underground. Malaysia var däremot underbart. Riktigt skön blandning av live-band och DJ. Dock desto dyrare i baren och lite småjobbiga vakter.
Om det var tjejbrist eller för många killar kan jag inte säga, fast tjejer som inte betedde som om de var tolv var det svårt att träffa.
Temples Soleil eller vad vad det nu hette var säkert jättefräscht - när det byggdes för 30 år sedan. Fast det finns garanterat värre ställen.
Se till att låsa dörren även om du bara är i grannrummet, vi blev bestulna på tre mobiler, två mp3spelare och en digital videokamera. Gendarmeriet vägrade att skriva en polisrapport eftersom dörren var olåst.
Det enda jag saknade var ett ställe som Southbar som var den givna samlingspunkten i Cham före man drog vidare till nån nattklubb.
Mina tankar om Lion Alpin är inte längre så positiva. Det mesta som kunde gå fel gick också det. Det mesta berodde dock på urkass organisation och inte guiderna som nog gjorde så gott de kunde. Här sitter inga och läser?
/Erik Ehrlinder
ProCivitas Malmö