B Beijan Ny medlem 2004-10-05 Val thorens #1 En annan sak , vet nån om nu ,allting skiter sig, hur det är bra att hitta boende i valthorens och är någon intresserad att haka`? Simma Lugnt Calle
En annan sak , vet nån om nu ,allting skiter sig, hur det är bra att hitta boende i valthorens och är någon intresserad att haka`? Simma Lugnt Calle
efva Ny medlem 2004-10-07 Val thorens #2 jag hade väl tänkt att dra till VT i vinter.. verkar dock grymt svårt att få tag på lägenhet... eller hur har det gått för dig?
jag hade väl tänkt att dra till VT i vinter.. verkar dock grymt svårt att få tag på lägenhet... eller hur har det gått för dig?