val Thorens

Gurran88

Ny medlem
val Thorens
Tjenare..

Jag bara undra om någon visste nått om skidåkningen, offpisten, utelivet etc i val thorens.
Jag ska åka ner dig och jobba, fast jag vet inte mycket om stället..

All info är bra=)

val Thorens
hallå
'
valthorens e bland de bästa ställen jag varit på i hela mitt liv.. rent skidåkningsmässigt det bästa o då jämför jag med valdisere chamonix och stanton. större skidsystem med bättre åkning e inte lätt o hitta.. va jag vet e tango det uteställe där flest svenskar hänger i valthorens.. de va de när jag va där iaf..

Jag funderar på o åka till valthorens igen i vinter..

val Thorens
utelivet är sådär, de är helt okej men de finns bättre om ja säger så. skidåkningen är grymm finns inte många ställen som tar val thorens. du får ha de så trevligt ;)

val Thorens
Tjena!!
Gjort två säsonger i Val T och kan varmt rekommendera stället.. Skidåkningen är helt oslagbar! få ställen som har så mycket skidåkning på samma liftkort. Är dock ganska dyrt med liftkort, boende, mat osv.. Utelivet e helt OK! Tango e okej men INGET slår Snesko, där är mest danskar men fetare ös får du leta efter!

Lycka till och ha så kul!!

val Thorens
Ärligt talat så tycker jag 3 dalarna suger och speciellt VT.. kan du boka om så skulle jag råda dig till det... skit mycke folk sliten by massa köer (inte bara till liftar utan överallt)... och ett rätt pattetiskt uteliv... åkningen är väl ok men det är så mycke folk i backarna att det tar udden ur det mesta... sen så är det ju en jäkla massa transporter som knyter ihop allt så det är inte så stort som man tror...

Tex

val Thorens
Jag var nere v.10 förra året. Hade det jävligt bra. Sjysst åkning för det mesta förutom dimman som va som ett lock i två dagar. E du ute efter skogsåkning så är Val Thorens inte att tänka på. Finns inte ett träd där. Men jag tyckte om Val thorens och ska ner och säsonga där i år. Hoppas du får de bra.

Tillbaka
Topp