B Blabla Ny medlem 2009-02-19 Val thorens #1 hejsan, jag undrar hur mycket livsmedel kostar nere i val thorens, vad får man ge för en sjuttis i butiken?
hejsan, jag undrar hur mycket livsmedel kostar nere i val thorens, vad får man ge för en sjuttis i butiken?
B Blabla Ny medlem 2009-02-19 Val thorens #4 alltså jag undrar vad det kostar bara för att jag har så mycket pengar att jag kanske råkar köpa alla flaskor.
alltså jag undrar vad det kostar bara för att jag har så mycket pengar att jag kanske råkar köpa alla flaskor.
Lintan1 Aktiv medlem 2009-02-19 Val thorens #6 bra sätt att få uppmärksamhet genom att skriva "vafan svara då!" efter 37 min i sin egen tråd. och med livsmedel menar du förstås bara sprit? kan säga att maten i byn är ganska dyr. sprit är inte allt för farligt dyrt mätt med svenska mått...
bra sätt att få uppmärksamhet genom att skriva "vafan svara då!" efter 37 min i sin egen tråd. och med livsmedel menar du förstås bara sprit? kan säga att maten i byn är ganska dyr. sprit är inte allt för farligt dyrt mätt med svenska mått...
H hodin Ny medlem 2009-02-19 Val thorens #7 haha stockholmarna som ska ner till alperna? Ett tips satsa mer på skidor när du ändå åker ner till alperna, festa kan du göra hemma på barmark!
haha stockholmarna som ska ner till alperna? Ett tips satsa mer på skidor när du ändå åker ner till alperna, festa kan du göra hemma på barmark!
B Blabla Ny medlem 2009-02-19 Val thorens #8 vadå som om du inte faller för en en härlig grogg efter en dag i backen?
R Ringostar Ny medlem 2009-02-19 Val thorens #9 hodin sa: haha stockholmarna som ska ner till alperna? Ett tips satsa mer på skidor när du ändå åker ner till alperna, festa kan du göra hemma på barmark! Klicka för att se resterande... Stockholmare dricker inte grogg, de dricker drinkar
hodin sa: haha stockholmarna som ska ner till alperna? Ett tips satsa mer på skidor när du ändå åker ner till alperna, festa kan du göra hemma på barmark! Klicka för att se resterande... Stockholmare dricker inte grogg, de dricker drinkar