Val Thorens !

Val Thorens !
Val Thorens !
emmawoom sa:
mixmox sa:
emmawoom sa:
Nja det är sexton är jag ganska säker på och det är ni väl inte :P
Sweet :) haha nej de är vi inte x)
Haha då har ni nog inget att oroa er för :) legg brukar dom inte fråga efter heller , iaf inte i österrikes alper eller italiens.
men tjejer har de alltid så sjuukt mkt lättare att komma in överallt :O
vi kom inte in på vissa barer i bad gastein förra vintern och då va vi 17 år =/

Val Thorens !
emmawoom sa:
det är arton på att köpa ut och komma in på barer. sen hur strikta de är varierar ju såklart.

akta er för chiliromen på rhumbox bara. :D

Senast ändrad:
Val Thorens !
Heddious sa:
emmawoom sa:
det är arton på att köpa ut och komma in på barer. sen hur strikta de är varierar ju såklart.

akta er för chiliromen på rhumbox bara. :D
Inte för det är ett problem för mig då jag är arton men på Wikipedia står det sexton :O sen på klubbar är det arton ?

Val Thorens !
Jag åker till Val Thorens V4 med Nortlander, ska vara dära i 8 dagar(liftkort på hela området).
Blir buss från Lund/malmö,

Jag hoppas det blir sjukt bra, är första gången för mig i alperna,
Jag åker snowboard och vet någon hära hur deras parker är?

Jag känner en snubbe på hela resan som studerar i lund, själv är jag arbetande norrlänning :cool:.

Val Thorens !
jag åker inte mycket park själv, men några genomåk brukar det alltid bli.
sist jag var i VT (07/08 säsongen) öppnade deras park innan nyår, den är inte jättestor men enligt de som kan mer än mig är den bra. dock hävdade min jobbarkompis som då hade gjort 8 vintrar i VT att den stora parken i Meribel - Moon Park - var bättre. jag väljer att tro honom.

sen ändras det säkert från år till år, men mängden parker har varit densamma ett tag - en i VT, en liten i Meribel-Mottaret, Moon Park, en liten i Menuires och någonstans i Courchevel ska det finnas en park också, men fan vet var :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp