Vald`isere- 2 lediga platser i lägenhet

• Trådstartare Trådstartare J_H
  • Start datum Start datum

J_H

Ny medlem
Halloj!

Vi är 2 st killar i 25-årsåldern som skall åka ner till Vald`isere runt jul någon gång och stanna säsongen ut, Vi har en lägenhet på gång med 4 sovplatser och en hyra på ca 7-8000 svenska kronor per skalle för hela säsongen.
Vi behöver som ni kanske förstår 2 trevliga personer till att dela lägenheten med.
Är ni intresserade så hör snarast av er.

Johan

hej hopp!
Vi e två 19 åriga tjejer från stockholm som söker boende! vi vill åka
massa skidor å undrar om boendet ligger nära backarna?
om det gör det skulle det va ssuuper om vi kunde bo me er!

ha det bra
Mariette och Isa

Här har vi två stycken intressrade.
Jag, Linnéa, 20 år och Martin 22 år.
Spenderade förra säsongen i Saalbach men letar nu efter bättre åkning.
Hur ligger lägenheten och när har ni tillträde?
// Linnéa

Hejsan.
Jag heter Ola och är 23 år gammal och bor i stockholm.
Ert erbjudande låter som en julklapp i förskott!!
Låter kanon iom att jag planerat en resa dit sen i våras.
Jag har redan gjort en säsong i Serre och är nu sugen på en till.
Pengarna har jag redan så det e inga problem!
Har redan vänner som fått jobb och bostad därnere så det är bara jag som fattas.
Hör gärna av er och låt nu hjärnan styra och inget annat =).
Ha det! Ola

Hej!
jag var nere i val førra vintern och funderar nu allvarligt på en sæssong till men vet inte æn om jag kommer tjæna ihop tillræckligt før att betala en hyra på ca 18000 som lægenheterna dær normalt brukar ligga på. Jag ær føljaktligen meget intresserad av att hyra in mig i eran tokbilliga lægenhet. 7000-8000 ær ju i stort sett gratis med valdisereska mått mætt! Vet ni i vilken byggnad den ligger?
Hør gærna av er till mig hær på freeride.Hej.

DEt är ju nästan så att man blir intresserad av att höra mera när det verkar så billigt! Vore ju nåt att bo med er, spec. om storleinmalin oxå skulle det! *skrattar* Tell me more! Det kanske är så att man har råd att stanna en hel säsong om det bara kostar 7-8000. Är det sant, har ni inte glömt några tusingar nu?? Till Val ska jag tillbaka, men hur jag ska bo är rätt löst ännu. Så hör av er när ni vet mera!

=)

Hi Hi

börjar fundera på om det han sa över telefon var ett skämt om alla tycker att det är så billigt. Det låter galet att betala 8000 för en lägenhet men en kompis var i Val Thorens och betalade lite mer och fick en lägenhet med mögel vilket resulterade i farmacy kostnader. Nu är man ju inte direkt kräsen när det kommer till boende men vissa gränser har man ju... Kommer mer info via post snart så då vet vi mer.

Mange o Johan

Tillbaka
Topp