Valdag: Armada ARV vs. Rossignol Scratch BC

Hej!

Jag tänkte imorgon beställa ett par skis, då jag kan få en viss subvention på dem. Skidorna jag är intresserade av är:

Armada ARV
Rossignol Scratch BC

Jag gillar båda skidorna väldigt mycket. Jag tänkte helt enkelt i denna tid hålla ett val där jag följer era röster, det finns ingen åldersgräns för röstning i detta "skidval". Lägg helt enkelt er röst på antingen Armada eller Ross. Kandidaten som får mest röster kommer jag under morgondagen att beställa.

Tack för er medverkan =)

Signelinho sa:
båda. nu när vi har borgerligt styre så har vi chansen att vara lite schtek.
Helt rätt attityd, visa lite cashflow nu landenkungen och köp båda! Eller dra BC som allroundskida och en JP vs. Julien som puder- och BC-jibblagg.

Mot Laroy!

jag tycker amrada är snyggast men det är ju inte snyggheten som gör skidoan...rossingol verkar skön men jag säger armada

Tack för alla hjälp =) Skidorna jag beställt utifrån era svar blev Rossignol Scratch BC WRS. Mitt val baserades på de röster som kommit in under den dagen som tråden skapades, varvid en del av rösterna som inkom inte beaktades. Dessutom beställde jag en Da Kine Heli Pro L i green/olive camo. Så nu ser jag bara fram mot en lång och härlig vinter =)

Ha det bra

Tillbaka
Topp