D Dacke Ny medlem 2004-11-08 Valdi någon?? #1 Tjena whoopsiie! Ska ner till Valdi redan 22 november och stannar till 9 maj. så det blir heeela säsongen. ska ner med tre polare. hoppas att vi träffas i paradiset! Dacke
Tjena whoopsiie! Ska ner till Valdi redan 22 november och stannar till 9 maj. så det blir heeela säsongen. ska ner med tre polare. hoppas att vi träffas i paradiset! Dacke
Ekanboyz Ny medlem 2004-11-09 Valdi någon?? #3 jag ska ner i januari-april (om jag fixar boende...) men de fixar sig!
V veeco Ny medlem 2004-11-09 Valdi någon?? #4 vi kommer va där. jag (viktorious B.I.G), Jeen-Unit, Thys och wiken. ses där.