Val'disere vs St Anton

Theoo

Ny medlem
Val'disere vs St Anton
Tjena alla! Nu är det såhär att nu efter studenten är jag sjukt sugen på en säsong. Har vänner som har säsongat i St Anton men även kompisar som gjort det i Valdi. Nu vill jag veta lite vad ni tycker om dessa ställen "freerideare". Jag är 19 år och snowboardåkare. Har åkt sen jag var 9 och ser mig själv som "helt okej". Jag tar mig ner på ett snyggt sätt över hela berget. Puder och park är vad som gäller för mig. Så vad är era åsikter och omdömmen? :)

Val'disere vs St Anton
Finns mängder med trådar om både Val d'Isère och St Anton sök lite på forumet så får du tips guider recensioner och vad vet jag, sen kan du bilda dig en egen uppfattning!

Val'disere vs St Anton
Jag har inte varit i St.Anton men jag har varit i Valdi! tycker att valdi är ett grymt ställe, varit där 2 gånger med familjen! de har ju grymt mycket pistade backar, har 2 parker om jag inte har helt fel men sen vet jag inte hur det är med offpisten. Jag hade nog åkt till valdi bara för att jag varit där sen innan, det blir då ett tryggt val men tror du blir nöjd med vilket val du än gör!

Val'disere vs St Anton
Jag letar efter skibumskompisar som ska till valdi också, jag sticker ner själv från stockholm i november.

Så om du känner för valdi, hojta till!:)

Tillbaka
Topp