Vale Inn, Creekside, Whistler

Jins

Ny medlem
Vale Inn, Creekside, Whistler
Hej!

Vi är 4 grabbar som ska bo i Vale Inn i Creekside, Whistler i vinter/vår. Är det några
här som bott där innan? Nöjda? Töm gärna era hjärtan för oss, hade uppskattats!

Ha de
/Jens
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp