Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg även det! såg väldigt skönt ut.Pillard sa:Slänger in ännu ett alternativ. Kasks helkroppsunderställ är helt oslagbara. Ja man ser ut som en jättebebis när man inte har nåt utanpå men såsom underställ kan inget slå det. Det är varmt, andas bra och luktar inget. Dessutom är det schysst med lite färg. Den stora fördelen är dock att det aldrig kan bli några glipor. Du slipper problemet med byxor som hasar ner eller tröja som glider upp av ryggplatta eller nåt annat. Sen jag fick mitt första har jag aldrig använt vanliga underställ igen.
De ska jag kolla på! ligger de i samma prisklass?ABadHabit sa:Kolla även in Devolds underställ, 100% meriono och slitstarkare än tex Icebreaker enligt min uppfattning och erfarenhet.
Ett "onepice" underställ är bara kul och trevligt tills man blir akut skitnödig![]()
Ja toabesöken är inte ett dugg krångligare i kasks helkropps. Snarare enklare eftersom man inte behöver få ihop delarna efter varje pisspaus...Swizz sa:De ska jag kolla på! ligger de i samma prisklass?ABadHabit sa:Kolla även in Devolds underställ, 100% meriono och slitstarkare än tex Icebreaker enligt min uppfattning och erfarenhet.
Ett "onepice" underställ är bara kul och trevligt tills man blir akut skitnödig![]()
Haha, kask hade tänkt på de och hade en "öppning" i röven likt de dansande läderkillarna hade på Blue Oyster Bar i Polisskolan![]()
Ullkallingar med lite syntet i. Rena ullkallingar ala Icebreaker är bra, men betydligt skörare än sådana med ull/syntet-blandning. Att det inte är 100 % ull i kallingarna tycke jag inte gör något då man ändå inte kör kallingar i tiotalet dagar i sträck som ett rent ull-underställSwizz sa:Nu har jag dock en annan fundering.
Vad har man under understället? bomullskallingar går fetbort men vad ska man ta istället?
Ullkallingar eller bara ta fotbollsvärmebyxorna?
Vad hade ni valt?
Bara strumpor som visserligen var sköna och luktfria men bambu måste göras mjukt genom behandling och bambuviskos, som de flesta bambuplagg egentligen är, gör inte miljön glad.Servo2 sa:Någon som har erfarenhet av underkläder av bambu?
Är ju samma problem med skalplagg och bomull. Finns dock ansvarsfulla tillverkare som har miljötänk.Servo2 sa:Det var intressant med bambukläders miljöpåverkan. Har fram till nu svalt producenternas och försäljarnas uppgifter om bra-för-miljön- alltför okritiskt.
Instämmer Aclimac woolnet är oslagbart!Bengt-E sa:Bara strumpor som visserligen var sköna och luktfria men bambu måste göras mjukt genom behandling och bambuviskos, som de flesta bambuplagg egentligen är, gör inte miljön glad.Servo2 sa:Någon som har erfarenhet av underkläder av bambu?
Ull är oslagbart i kallt klimat. Kör med Aclimas woolnet, ger perfekt ventilation när det behövs på toppturerna, och ett Devold ovanpå det när det är riktigt kallt.