Välja skidor?
Nu är det såhär att jag ska skaffa mig nya skidor (för övrigt nya pjäxor, stavar, goggles och handskar)...
Jag funderar på en Atomic e:X för den verkar passa vad jag vill ha, fast jag vet inte... osäker.
Jag undrar om någon har ett bra tips på skida? Blir väl mest pist, kanske 10-20% offpist, jibbar inte. Är en freeride allround, pist, offpist att rekommendera? Tror inte på en offpist skida utan snarare nått åt Atomic e:RIDE serien. Kommer bli mer o mer offpist för min del iaf.
Längd: 167cm
Vikt: ca 50kg nånting
Eftersom jag fortfarande växer så har vi ingen större lust att betala alltför mycket, <3500 nånting.
What about Fischer VC200?
Lite offtopic men vad anser ni om Carrera fireball hjälmen?
Tack för all hjälp som jag kan få, jag har noll koll!
Jag funderar på en Atomic e:X för den verkar passa vad jag vill ha, fast jag vet inte... osäker.
Jag undrar om någon har ett bra tips på skida? Blir väl mest pist, kanske 10-20% offpist, jibbar inte. Är en freeride allround, pist, offpist att rekommendera? Tror inte på en offpist skida utan snarare nått åt Atomic e:RIDE serien. Kommer bli mer o mer offpist för min del iaf.
Längd: 167cm
Vikt: ca 50kg nånting
Eftersom jag fortfarande växer så har vi ingen större lust att betala alltför mycket, <3500 nånting.
What about Fischer VC200?
Lite offtopic men vad anser ni om Carrera fireball hjälmen?
Tack för all hjälp som jag kan få, jag har noll koll!