Vallhamra railjam söndag 30/11

RickardmedlemCroy

Aktiv medlem
Efter förra helgens grymt lyckade railjam bakom vallhamra ishall tycker jag fan att vi kör ett till i helgen!

Jag kan stå för stereo (och dr bombay) och förlängningsladdar. Tänkte även ta revanch på den jäkla icakorven och ta med en riktigt fet grill (självklart även massa korv).

Ni som stod för boxen får grymt gärna ta med den, jag kan även ta med något singelrör o nåt dubbelrör i plåt.

Tycker vi ses där vid 11-tiden så att vi kan börja mecka och komma igång innan kl 12, sen kör vi till det mörknar, då smäller vi på strålkastarna och kör tills vi inte orkar mera :D

Hoppas att så många som möjligt dyker upp! Alla är självklart välkomna, skidåkare, brädåkare och bladesåkare (fast bladesåkarna får bara grilla korv)!

See Ya!
// Rickard Croy

Edit (söndag 30/11)

Senast ändrad:
klart man är på! :)
jag håller på att redigera editen från förra gången men det är så sjukt mycket material..

hoppas, hoppas, hoppas på bra väder!

Fucking shit, kollade smhi nu och det ska vara uppehåll på förmiddagen men regn på eftermiddagen.. Söndag däremot såg ljusare ut. Men det kan ju komma att ändra sig.. Reservdag kan ju vara söndag :) Annars kanske någon har ett fett partytält vi kan smälla upp över setupen? :D

helloooo boys! självklart är jag på! jag får göra mitt vanliga jobb som "snö-nivå-mannen" att hålla er uppdaterade om snö nivån är okej att köra på uppe på IP.ett partytält vore fan optimal, i värsta fall får vi gå upp och va där runt 0800 på morronen och sedan kanske runda av med en gemensam pizza för alla åkare eller grilla lite, fast med en bättre grill då:D

edit: för er som vill kika in på dagens väder prognos: http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=5236&l=sv och sök på partille!

Senast ändrad:
Gött att vi har en insider ;) Jag kan pallra mig bort också, vad säker du, ska vi ta med mätsticka och fuktighetsmätare för att bedömma kvalitén? kanske bäst o ta med lavinsändare också ifall skiten skulle släppa.. ;)

Fan hoppas vi blir ett minst lika stort gäng som senast, det va dope!

Sprid infon till alla som var med senast plus massa mera folk! :D

haha lätt croy! :D vi får sammla så mycket folk vi kan! men vädret ser jävlarns seegt ut! på söndag ska det ju faktiskt bli najz väder, kanske köra då istället?:)

fan gubbar, vädret ser riktigt pissigt ut på lördag.. mer sugen på söndag. fast egentligne kan jag inte söndag, crap! Nån som har kolla på snönivån?

självklart har jag det ;) igår kväll var den reaaaal smoof! idag tror jag dock det är lite värre =/ jag och vicke kmr kanske dra förbi sen ikväll och kolla om det är körbart eller inte :) synd att du inte kan söndag, ska ju bli ganska gött väder då! :)

Jag kanske kan en liten stund på söndagen, kan dra dit stereon o shredda litegrann, sen kommer jag o hämtar stereon senare :)

piizzz

(fuck jag vill se editen nu wire! :D)

Vi kör söndag, prognosen har inte ändrats, det ska regna från och med nu typ(även om det inte regnar i skrivande stund) fram till söndag kl 6 på morgonen. Alltså:

Söndag 30/11 kl. 11:00-12:00 ses vi bakom vallhamra ishall och shreddileddar sönder.

over n' out! // Croy

detta vallhamra vart ligger det?? sökte o då hittade jag nått som låg i Floda kan detta stämma? hade varit kul o varit med men om det ligger för långt bort blire lite probs..

Vallhamra ligger i sävedalen, partille, strax öster om göteborg.

http://kartor.eniro.se/query?what=m...4071174537;;;;PARTILLE;maps_place.363374.21;0

där har du en karta från eniro :) Du är fett sjukt välkommen :D

Om du åker från gbg tar du bara buss 515 mot furulund från nilsericsson och hoppar av hållplatsen puketorp och sen ringer du mig på 0735709750 och så kommer jag och hämtar dig med bilen, elelr om du vill gå 500 meter, väljer du själv ;)

Grymt, slå en pling bara om du är osäker på hur du kommer hit :) ta med en korv elelr två också om du vill, jag tänkte ta med en fet grill så kör vi barbequerailrave :D

fan va naaaaaaaaaaajz croy! är sugen på att köra som fan:D hoppas på att vädret är gött imon och att jag inte har ont i foten bara, trampade på en spik igår haha

som de flesta kanske anar så är railjammet inställt imorgon p.g.a vädret! inte kul att köra om det regnar alls.

Så vi ses helt enkelt utan för Hard Rock på fredag! :)

Jag är ju fett sugen på Jam nu ändå, det ska inte regna på hela dagen, frågan e om det finns någon snö kvar? jag drar snart och kollar :)

Va nyss och checkade, där finns en hel del snö, men den ligger på lite fel ställe, så det blir en del skottande. Men om alla har skyfflar så går det ju fort :) Men jag väntar på respons i tråden, om nån är sugen på att köra så skriv här eller skicka gb eller ring eller nåt, mitt mobilnummer står högre upp :)

jag tror jag stannar hemma iaf, snön blir så äcklig efter det har regnat, det går typ inte att skotta :/

whatever, man kan inte styra över vädret :) Nä jag drar imon, så ska ta och börja packa nu :D Ska dumpa 20 cm imon i mayrhofen, och sen ska det komma fetaste dumpet i slutet av veckan :D Sjuuukt pepp nu asså :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp