vamos a la playa
Fy fan va alla ska till whistler till vintern!!Låter super najs
Jag tänkte nämligen oxå åka dit i januari och jobba några månader!!
Vet ni om det e lätt att få tag på något deltidsjobb där man jobbar typ helger så man hinner åka lite oxå???
Behöver man verkligen working visa????
Är det lätt å fixa boende??
Är det någon som kan hjälpa till med info så vore jag tacksamm
då ses vi där foks
Mackan
Jag tänkte nämligen oxå åka dit i januari och jobba några månader!!
Vet ni om det e lätt att få tag på något deltidsjobb där man jobbar typ helger så man hinner åka lite oxå???
Behöver man verkligen working visa????
Är det lätt å fixa boende??
Är det någon som kan hjälpa till med info så vore jag tacksamm
då ses vi där foks
Mackan