vamos a la playa

suekito

Ny medlem
vamos a la playa
Fy fan va alla ska till whistler till vintern!!Låter super najs
Jag tänkte nämligen oxå åka dit i januari och jobba några månader!!
Vet ni om det e lätt att få tag på något deltidsjobb där man jobbar typ helger så man hinner åka lite oxå???
Behöver man verkligen working visa????
Är det lätt å fixa boende??
Är det någon som kan hjälpa till med info så vore jag tacksamm

då ses vi där foks
Mackan
 
vamos a la playa
Ah, byt rubrik så får du mer svar!
Jag trodde det handlade om en Grekisk badstrand.

Tror inte det är "lätt" att fixa boende men det går nog, det är ju ett tag kvar.
Working visa? Hell no!
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp