Vanilla COKE

• Trådstartare Trådstartare Pizzaaugust
  • Start datum Start datum
Vanilla COKE
va på ICA Maxi i Mölndal idag och bunkra upp med vanilla coke och mountain dew för 388 spänningar!!!! Nåt att rekomendera!

Vanilla COKE
afgystahlnees sa:
caller1 sa:
prova att sodastreama egen cola med hjälp av deras smak, sen häller du i lite vaniljsocker...
vet inte om det funkar, men du nån måste ju prova!
meddela gärna era resultat om ni provar detta!
Låter som en idé som sverker skulle sopat rätt ner i soptunnan. Förlåt om jag verkar kritisk men since sodastreamade drycker är hög explosiva ( prova inte he i drycksmaken innan du her bubblorna lr dylikt!! ) så tror jag att vaniljsocker i det skulle framkalla radioaktiv hög skummning level niner niner delta alpha 9 och erat kvarter vore lika borta som mina moppe nycklar

på återseende
Bra att du har kolla iaf, moppe och allt, stenhårt!

Vanilla COKE
jag har beställt ett flak med vanilla coke från grays.se , borde komma vilken dag som helst :) kostar väl en slant , men det får det vara värt för den underbara drycken : ) slår till o med red bull tkr jag : )

Vanilla COKE
Iceblue sa:
jag har beställt ett flak med vanilla coke från grays.se , borde komma vilken dag som helst :) kostar väl en slant , men det får det vara värt för den underbara drycken : ) slår till o med red bull tkr jag : )
Åhh lucky uu!!!:D

Vanilla COKE
det finns på american tast away på lidingö i stockholm och det finns massa andra color som inte finns i vanliga mataffärer

Vanilla COKE
vanilla coke var ju inget god. däremot finns en dryck som är typ blandad fanta och cola som jag har hört ska vara as god. någon som vet vart man kan fixa det.

btw: pallade inte bläddra igenom hela tråden.

Vanilla COKE
på citygross i sundsvall har dom en sådan här amerikansk hylla ! Där säljer dom några godsaker från USA, men ganska dyrt !

Vanilla COKE
patriknorling sa:
vanilla coke var ju inget god. däremot finns en dryck som är typ blandad fanta och cola som jag har hört ska vara as god. någon som vet vart man kan fixa det.

btw: pallade inte bläddra igenom hela tråden.
det är sjukt gott att blanda sprite med cola :D

köpte vanilla coke på en kiosk för någom månad sedan, men dom verkar inte köpa in dom längre :(

Vanilla COKE
Citygross Bromma har både vanilla coke, cherry coke, mountain dew osv. finns i importhyllan och antar att andra citygross runt om i landet också har det?

Tillbaka
Topp