Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bra att du har kolla iaf, moppe och allt, stenhårt!afgystahlnees sa:Låter som en idé som sverker skulle sopat rätt ner i soptunnan. Förlåt om jag verkar kritisk men since sodastreamade drycker är hög explosiva ( prova inte he i drycksmaken innan du her bubblorna lr dylikt!! ) så tror jag att vaniljsocker i det skulle framkalla radioaktiv hög skummning level niner niner delta alpha 9 och erat kvarter vore lika borta som mina moppe nycklarcaller1 sa:prova att sodastreama egen cola med hjälp av deras smak, sen häller du i lite vaniljsocker...
vet inte om det funkar, men du nån måste ju prova!
meddela gärna era resultat om ni provar detta!
på återseende
Åhh lucky uu!!!:DIceblue sa:jag har beställt ett flak med vanilla coke från grays.se , borde komma vilken dag som helstkostar väl en slant , men det får det vara värt för den underbara drycken : ) slår till o med red bull tkr jag : )
enda gången jag velat bo där är när du säger det därJagGillarSkidor sa:Hur mkt hittelön? Det finns iaf oändligt med vannila coke(och cherry coke) här nere i panama![]()
det är sjukt gott att blanda sprite med cola :Dpatriknorling sa:vanilla coke var ju inget god. däremot finns en dryck som är typ blandad fanta och cola som jag har hört ska vara as god. någon som vet vart man kan fixa det.
btw: pallade inte bläddra igenom hela tråden.
Sant!nealsson sa:förstår inte vad alla ser i denna dryck. Smakar ju apa! :P