Vänner sökes!

Mohlkert

Ny medlem
Vänner sökes!
Som rubriken säger sökes personer som brukar jibba/åka/raila i och omkring västerort, Stockholm. Har nämligen ingen aning om vart man ska söka sig på kvällar och helger för att raila i mitt närområde.

Belöning till den som kan lämna sådan uppgifter att en vän kan hittas! ;)

// Mohlkert

Vänner sökes!
Hahaha på nått konstigt sätt ligger jag skrattande på marken av alla sköna kommentarer samtidigt som jag känner svett dropparna långsamt drycker sig fram i pannan. Inlägget skrevs helt enkelt med två stora skopor ironi samtidigt som det helt klart finns äkthet i orden. Sprang nämligen på en kille vid Nockeby "där jag bor" med ett par skidor i handen. han skulle till spånga och köra rails. Har helt glömt bort vad killen heter men vet att han är medlem. Skidåkning som skidåkning och vad är felet egentligen att kolla om det är någon i området som känner för att åka lite skidor.

Så än en gång är det någon i bromma som drar till spånga eller mossens ip varje torsdag kl 1900 eftersom ismaskinen dumpar all snö då, vad vet jag. Så hojta till.

Railson tack men nej tack är inte riktigt lagd åt det hållet. Du borde testa mer nummer som killar ringer killar borde inte vara så svårt att hitta.

Vänner sökes!
mohlkert dra på railjams o sånt och prata med lite folk där sen så märker du säkert att några av dom bor i sthlmstrakten skulle du bott i uppsala kunde du railat med oss ;)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp