Vapendragar till Mayrhofen sökes!

brpbrpbrp

Ny medlem
Hejsan. Har siktat in mig på att besöka Mayrhofen i vinter, är bara jag just nu och söker därför en person att fara dit med. Jag har mailat runt till en jävla massa Hostels och fått svar av några. Tänkte bo på hostel i cirkus en vecka först och hitta stabilare boende där man kan bo resten av säsongen.Har hittat endel dubbelrum, blir riktigt dyrt att bo där själv. därför far jag gärna dit med någon så vi kan dela på hyran den första veckan. Kanske går skilda vägar sen, vi får se helt enkelt, tar dagen som den kommer. Tänkte jobba till Jul för att sedan fara så fort som möjligt och inte behöva jobba på Plats utan lägga all fokus på skidåkning.

Kort info om mig:
20 årig kille
Glad och rolig och alltid peppad på äventyr.
Åker twintips och tänkte stanna säsongen ut. Skriv här eller privatmail för mer info.

Tjena. Låter intressant det där.
Jag har sökt massa säsongsjobb, men inte fått något, så alperna utan att jobba låter jävligt lockande.
Kille på 21, åkt skidor hela mitt liv.

Adda mig på msn så kan vi snacka lite.

jujutsu_man@hotmail.com

// Grillo

Nej har inte pratat med "Grillo" än. har fått svar av 2st hostels som har dubbelrum ledigt 27december till 3e januari. Då har man en vecka på sig att hitta ett boende man kan tillbringa resten av vintern med. antingen flytta in hos någon, gadda ihop sig med några fler och fixa nått eller hitta en etta man får trängas i. Jag vill bara hitta nån att hyra ett av dubbelrummen med ist för att ta det singelrummet jag hittat. För det kostade 4000 för en vecka. blir just under 2000 per skalle om man tar ett dubbelrum, för en vecka är det helt okej. särskilt under nyår.

Inte jätte smart kanske att dra ner o försöka fixa boenden under nyårsveckan, kan tänka mig att förmedlingar och andra kontaktpersoner är upptagna med att fira nyår då.. jag skulle sikta på veckan efter Nyår eller Veckan innan Jul i så fall.

kan tänkas, har mailat tillbaka till dom som nappade och frågade om dom hade något ledigt till veckan efter nyår, dvs 3-10 january typ. får se vad dom svarar. Kan inte fara innan jul dock, jobbar då.

tjena vi e två snubbar 88or drar ner den 19 dec till 9 jan har dock inte fixat något färdsätt än , men pröva leitner-hof där ska vi bo de tre veckor som vi är där iaf. hur har du tänkt dra ner? maila på Edde_edde88@hotmail.com shoots

var finns det hostels? jag har ingen att åka ner med så det är lite tungt att fixa boenden.. finns mest dubbelrum?? jag har varit inne på mayrhofen.at och mayrhofen-bergbahnen.com och där fanns det inget av intresse.

någon som vill dela boende de första veckorna? är 19år och älskar att åka skidor! maila ivar_svartholm@hotmail.com

Tillbaka
Topp