Var är SGA vinnarna?

oskar_f

Ny medlem
Var är SGA vinnarna?
Ja! Som rubriken lyder, SGA vinnarna i film kvalet kom ju inte 12e mars eller kommer dom nu?

Vilka tror ni vann eller kommer vinna?

Var är SGA vinnarna?
Lucas Juhlin måste vidare! Ge han ett stort hopp och han lär ju slänga helt galna saker!

Senast ändrad:
Var är SGA vinnarna?
undrat samma sak jag me. personligen tycker jag att audun linnerud ska gå vidare sen tvåan vet jag inte.

Var är SGA vinnarna?
Antar att dom funderar om jag ska med på tåget eller inte...

Var är SGA vinnarna?
Linnerud var ju steezigast enligt mig iaf! Helt rätt. Didrik Thorén körde ju galet också, måste ha vart riktigt svårt att dömma vem som skulle vidare.

Var är SGA vinnarna?
bara jag som tycker att secondhands är helt jävla retard? Lucas gjorde SÅÅÅ SJUUUUKT mycket bättre, + att alla hans trick inte ens är på stort hopp fy fan vad jag inte kommer kolla på secondhands mer..

Var är SGA vinnarna?
oskar_f sa:
bara jag som tycker att secondhands är helt jävla retard? Lucas gjorde SÅÅÅ SJUUUUKT mycket bättre, + att alla hans trick inte ens är på stort hopp fy fan vad jag inte kommer kolla på secondhands mer..
haha.. de kanske är därför han inte komm med? eftersom allting är filmat i ett litet hopp?

Var är SGA vinnarna?
jah, men de var ju ett videokval? isf skulle han väll ha filmat derå.. har inget emot grabben! han körde sjukass i editen..

Var är SGA vinnarna?
ePousette sa:
oskar_f sa:
haha.. de kanske är därför han inte komm med? eftersom allting är filmat i ett litet hopp?
Jäkligt jämnt mellan de som gick vidare och Lucas tycker jag men det låter på alla som att Lucas är helt överlägsen. Visst kör han svåraste grejerna med unnatural och så men de två som gick vidare kör bättre grabs och så i filmerna. Sen beror det väl på hur man bedömmer också, ni som sett Lucas i verkligheten vet vad han går för och på så sätt bedömmer honom efter det och vad han kan prestera i stort hopp (Tror även jag han kan köra sjukt bra i stort hopp då han hinner ta grabarna bättre och chilla mer i luften) men det vet ju inte domarna om och lär bedömma efter filmen.

Senast ändrad:
Var är SGA vinnarna?
Andy_Banton sa:
ePousette sa:
oskar_f sa:
Jäkligt jämnt mellan de som gick vidare och Lucas tycker jag men det låter på alla som att Lucas är helt överlägsen. Visst kör han svåraste grejerna med unnatural och så men de två som gick vidare kör bättre grabs och så i filmerna. Sen beror det väl på hur man bedömmer också, ni som sett Lucas i verkligheten vet vad han går för och på så sätt bedömmer honom efter det och vad han kan prestera i stort hopp (Tror även jag han kan köra sjukt bra i stort hopp då han hinner ta grabarna bättre och chilla mer i luften) men det vet ju inte domarna om och lär bedömma efter filmen.
woord.. precis de jag menar

Var är SGA vinnarna?
oskar_f sa:
eric, varför skrev du det inte själv då?
Av: ePousette Online | Idag 13:02 Redigera Citera
jah, men de var ju ett videokval? isf skulle han väll ha filmat derå.. har inget emot grabben! han körde sjukass i editen..

men andreas förklarade de ju!

Var är SGA vinnarna?
Det var en av filmerna som vann som jag inte ens orka kolla igenom pga av att det inte var någon variation i tricken, samma grab till allting, Blev väldigt överaskad när jag såg att den tydligen vann.

Inte för att jag själv hade gjort det bättre, men det var den känslan ja fick när ja kolla på filmen. Säger inte vilken dock.

Var är SGA vinnarna?
ePousette sa:
oskar_f sa:
Men alltså.. Jag håller med, båda 2, Lucas skulle säkert slängt iväg en del sjuka saker i SGA hoppet, men han har faktiskt bara filmat från en enda backe nästan. Fast jadet är klart, han kanske inte har haft möjligheter att åka till kb, kläppen och allt möjligt o filma.. Man måste ju ha överseende med det också.

Tillbaka
Topp