Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
bra fråga. undrar samma sak. å nu är det en ny dag utan att vinnarna har presenterats.Grunken sa:varför har dom inte visat vinnarna än? :S
ja men det ska väl inte ta så jättelång tid?Secondhands sa:Vinnarna är korade, freeride sammanställer nog bara nyheten innan den släpps!
haha.. de kanske är därför han inte komm med? eftersom allting är filmat i ett litet hopp?oskar_f sa:bara jag som tycker att secondhands är helt jävla retard? Lucas gjorde SÅÅÅ SJUUUUKT mycket bättre, + att alla hans trick inte ens är på stort hopp fy fan vad jag inte kommer kolla på secondhands mer..
Jäkligt jämnt mellan de som gick vidare och Lucas tycker jag men det låter på alla som att Lucas är helt överlägsen. Visst kör han svåraste grejerna med unnatural och så men de två som gick vidare kör bättre grabs och så i filmerna. Sen beror det väl på hur man bedömmer också, ni som sett Lucas i verkligheten vet vad han går för och på så sätt bedömmer honom efter det och vad han kan prestera i stort hopp (Tror även jag han kan köra sjukt bra i stort hopp då han hinner ta grabarna bättre och chilla mer i luften) men det vet ju inte domarna om och lär bedömma efter filmen.ePousette sa:haha.. de kanske är därför han inte komm med? eftersom allting är filmat i ett litet hopp?oskar_f sa:bara jag som tycker att secondhands är helt jävla retard? Lucas gjorde SÅÅÅ SJUUUUKT mycket bättre, + att alla hans trick inte ens är på stort hopp fy fan vad jag inte kommer kolla på secondhands mer..
woord.. precis de jag menarAndy_Banton sa:Jäkligt jämnt mellan de som gick vidare och Lucas tycker jag men det låter på alla som att Lucas är helt överlägsen. Visst kör han svåraste grejerna med unnatural och så men de två som gick vidare kör bättre grabs och så i filmerna. Sen beror det väl på hur man bedömmer också, ni som sett Lucas i verkligheten vet vad han går för och på så sätt bedömmer honom efter det och vad han kan prestera i stort hopp (Tror även jag han kan köra sjukt bra i stort hopp då han hinner ta grabarna bättre och chilla mer i luften) men det vet ju inte domarna om och lär bedömma efter filmen.ePousette sa:haha.. de kanske är därför han inte komm med? eftersom allting är filmat i ett litet hopp?oskar_f sa:bara jag som tycker att secondhands är helt jävla retard? Lucas gjorde SÅÅÅ SJUUUUKT mycket bättre, + att alla hans trick inte ens är på stort hopp fy fan vad jag inte kommer kolla på secondhands mer..
Av: ePousette Online | Idag 13:02 Redigera Citeraoskar_f sa:eric, varför skrev du det inte själv då?
Men alltså.. Jag håller med, båda 2, Lucas skulle säkert slängt iväg en del sjuka saker i SGA hoppet, men han har faktiskt bara filmat från en enda backe nästan. Fast jadet är klart, han kanske inte har haft möjligheter att åka till kb, kläppen och allt möjligt o filma.. Man måste ju ha överseende med det också.ePousette sa:haha.. de kanske är därför han inte komm med? eftersom allting är filmat i ett litet hopp?oskar_f sa:bara jag som tycker att secondhands är helt jävla retard? Lucas gjorde SÅÅÅ SJUUUUKT mycket bättre, + att alla hans trick inte ens är på stort hopp fy fan vad jag inte kommer kolla på secondhands mer..