suralingon
Medlem
Var Är Vattenskidor Och Fingerboard intressen?
Varför Kan Man Inte Välja Fingerboard eller vattenskidor Som "minna Intressen"??? :o
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha lolSmoofProductions sa:för att det inte är ett intresse, och om det är ditt intresse så bör du släppa fingerboarden och skaffa dig ett par vänner![]()
Carled sa:För att fingerboard inte är socialt accepterat, och att du kommer bli blind om du håller på med det för mycket.
HAHAHAsura_lingon sa:haha lolSmoofProductions sa:för att det inte är ett intresse, och om det är ditt intresse så bör du släppa fingerboarden och skaffa dig ett par vänner![]()
vad är det för nåt då?
men jag kör ju fingerboard med minna kompisar :PSmoofProductions sa:HAHAHAsura_lingon sa:haha lolSmoofProductions sa:för att det inte är ett intresse, och om det är ditt intresse så bör du släppa fingerboarden och skaffa dig ett par vänner![]()
vad är det för nåt då?
inte kul.
antingen så har du ingen humor och gjorde tråden för o vara rolig, du lyckades inte :/ eller så behöver du faktiskt skaffa dig ett par kompisar![]()
då är det riktigt illasura_lingon sa:men jag kör ju fingerboard med minna kompisar :PSmoofProductions sa:HAHAHAsura_lingon sa:haha lolvad är det för nåt då?
inte kul.
antingen så har du ingen humor och gjorde tråden för o vara rolig, du lyckades inte :/ eller så behöver du faktiskt skaffa dig ett par kompisar![]()
RIKTIGT ILLA!Aspebo sa:då är det riktigt illasura_lingon sa:men jag kör ju fingerboard med minna kompisar :PSmoofProductions sa:HAHAHA
inte kul.
![]()
och då sätter man fan hellre jo-jo som intresse alltsåVictors sa:Om man sätter fingerboard som intresse på freeride så kan man lika gärna sätta jo-jo som intresse.
RIKTIG RIKTIGT ILLA!no-pro sa:RIKTIGT ILLA!Aspebo sa:då är det riktigt illasura_lingon sa:men jag kör ju fingerboard med minna kompisar :P![]()
FRUKTANSVÄRT ILLA!SmoofProductions sa:RIKTIG RIKTIGT ILLA!no-pro sa:RIKTIGT ILLA!Aspebo sa:då är det riktigt illa![]()
vi vill hjälpa den här personen att inse att det finns fler saker i livet än en miniatyrbrädaMangeeeee sa:H8ers är vi allihopa
det har jag oxå tänkt på,, var är vattanskidorna? :Ofelix sa:VARFÖR kan man INTE välja VATTENSKIDOR???
Snälla Tohan, svara på det... har frågat dig flera gånger nu!!!
Är vatten skidor accepterat som ett intresse då?Carled sa:För att fingerboard inte är socialt accepterat, och att du kommer bli blind om du håller på med det för mycket.
då har du iaf en kompis som kör båten.sura_lingon sa:Är vatten skidor accepterat som ett intresse då?Carled sa:För att fingerboard inte är socialt accepterat, och att du kommer bli blind om du håller på med det för mycket.
inte om man kör med autogas...SmoofProductions sa:då har du iaf en kompis som kör båten.sura_lingon sa:Är vatten skidor accepterat som ett intresse då?Carled sa:För att fingerboard inte är socialt accepterat, och att du kommer bli blind om du håller på med det för mycket.
BÄSTA SVARET HITILLS!!!!! GRYMT!!! DUKTIGT!!! BÖZZ!!!Carled sa:Men hur jäkla viktigt är det att ha det som alternativ?!?! Hela den funktionen gör ju ingen större nytta. Skriv vad ni är intresserade av i profil-rutan istället, om ni nu tycker att det är så viktigt att visa vad man intresserar sig av.