hur känns det att vara 14 och aspirera på einsteins intelligensj4nbjer sa:var fan ska man köpa jacka nu på sommarn det finns ju ingen stans alls ??![]()
går ju att köpa andra märken än first drop och sagaemildysholm sa:går ju att göra pre-order på first drop
vänta lite kkej4nbjer sa:var fan ska man köpa jacka nu på sommarn det finns ju ingen stans alls ??![]()
jag gav bara ett förslag på nåt som jag tycker e snyggtsimonthyrberg sa:går ju att köpa andra märken än first drop och sagaemildysholm sa:går ju att göra pre-order på first drop
haha jaZibbxorzz sa:är det vinter jacka du letar efter?
ja men det finns ju inga snygga nu :/wannman sa:Internet är ju fullt av jackor. Bra priser är det också.
ja men det blir ju så jävla mycket i frakt :/emildysholm sa:går ju att göra pre-order på first drop
Ställ+frakt utan tull kostar 510$. Med dagens kurs är det ~3700 kr. Inte speciellt dyrt för ett helt ställ. Får du pynta tull blire ~800 kr till..j4nbjer sa:ja men det blir ju så jävla mycket i frakt :/emildysholm sa:går ju att göra pre-order på first drop
Kosta vad det kosta vill, man måste ju liksom ha ett ställ, så är det bara.j4nbjer sa:ja men det blir ju så jävla mycket i frakt :/emildysholm sa:går ju att göra pre-order på first drop
Du skulle ju kunna vänta till höst, om det är i vinter du ska ha den. Det är ju då dom kommer in.j4nbjer sa:var fan ska man köpa jacka nu på sommarn det finns ju ingen stans alls ??![]()
om jag inte betallar tullen måste jag inte hämta det i typ stockholm då :OSNDVLL sa:Ställ+frakt utan tull kostar 510$. Med dagens kurs är det ~3700 kr. Inte speciellt dyrt för ett helt ställ. Får du pynta tull blire ~800 kr till..j4nbjer sa:ja men det blir ju så jävla mycket i frakt :/emildysholm sa:går ju att göra pre-order på first drop
mm jag har kollat där men det finns typ inga snygga :/haampuus sa:detbörjar komma ut nya jackor på boardstore nu![]()
ja men jag orkar inte vänta :Psimpyz sa:Du skulle ju kunna vänta till höst, om det är i vinter du ska ha den. Det är ju då dom kommer in.j4nbjer sa:var fan ska man köpa jacka nu på sommarn det finns ju ingen stans alls ??![]()
mm det är ju sant :/simonthyrberg sa:Kosta vad det kosta vill, man måste ju liksom ha ett ställ, så är det bara.j4nbjer sa:ja men det blir ju så jävla mycket i frakt :/emildysholm sa:går ju att göra pre-order på first drop