Var hittar jag mina skickade PM?

Konversationerna är numera i trådar, alla meddelanden samlas på samma ställe. För gamla meddelanden (innan forumet uppdaterades) ligger både ingående och utgående meddelanden där, men som enskilda meddelanden istället för ordnat efter trådar.

Konversationerna är numera i trådar, alla meddelanden samlas på samma ställe. För gamla meddelanden (innan forumet uppdaterades) ligger både ingående och utgående meddelanden där, men som enskilda meddelanden istället för ordnat efter trådar.

Inte i min inkorg i alla fall, inte alla meddelanden i alla fall. Jag har en lång korrespondens med någon där jag bara motpartens meddelanden men det framgår av dem att jag skrivit något emellan.

PM som skickats på den nya forum plattformen blir i trådar. Gamla PM från förra forumet har importerats så att skickade och mottagna PM ska ha blivit varsin separat tråd.

För riktigt gamla konversationer verkar inte "skickat-funktionaliteten" finnas (men då snackar vi typ från 2010 och tidigare vad jag kan se) - här kanske @johan kan bidra med mer information.

PM som skickats på den nya forum plattformen blir i trådar. Gamla PM från förra forumet har importerats så att skickade och mottagna PM ska ha blivit varsin separat tråd.
Förmodar att du kan kolla mitt konto? Kolla trådarna med rubrikerna Bilfärd resp Tankar från 2017 och 2016. Mina skickade meddelanden saknas (bortsett från ett jag skickade idag).

Tillbaka
Topp