var kan man köpa begagnade twin tips i stockholms området

august_moberg

Ny medlem
jag undrar om nån vet var man kan få tag på att begagnade twin tips i sthlms området.? om de finns nån butik som säljer begagnat eller om de finns nån som har ett par hemma som e för små eller nått..ja e 1´70 lång..

och så självklart Alpingaraget... birgerjarlsgatan eller var det nu ligger... vi roslagstull iallafall

-Dunder

kolla på skidmarknaden här på sidan där finns det en massa gryma saker. du får bättre pris en i butik och det finns dudes som bor i stockholm som säljer..

Alpingaraget säljer inte alls begagnat!
jag och mamma var där och kolla men de sa att de inte hade beggade skidor och att de aldrig haft. Jävligt konstigt med tanke på att mor min köpte sina skidor begagnat hos dem!!! Varför måste de ljuga, eller gör dom det?

bjornbergsmonstret, just det som du har upplevt är typiskt Alpingaraget, alltid ett osympatiskt bemötande. Man känner sig aldrig riktigt välkommen. Skillnad är det på Alpint på Torsgatan, oavsett om man är Sverre Liljeqvist eller Nybörjar Erik så blir man alltid bemött lika trevligt...

Mmm tycker faktiskt att dom är lite väl otrevliga. Bara för att dom är bättre än en själv på att åka så behöver dom väl inte mobbas. Sedan så är ju deras priser väsentligt mycket högre än andra butiker. Vill man ha råd om skidval så plockar dom självklart fram det dyraste, sätter en tia på att dom inte kan något!

Slutsats: Jävla snobbbutik, de borda inte vara så jedra kaxiga butiken ligger ju för fan i Vasastan!

Tillbaka
Topp