Var köpa buff?

Var köpa buff?
Med tanke på att dom kostar så lite kan man väl lika gärna svänga förbi intersport? dom har ju hur många "modeller" som helst av buff. Och jag menar ska man beställa via internet blir det inte direkt mycket billigare?

Var köpa buff?
Vad i hela? Buff säljs ju överallt, enda anledningen att beställa över internet skulle vara för nån modell som "ingen annan har" men de flesta välsorterade sportaffärer har diverse olika modeller, så det är bara att välja och vraka...

Var köpa buff?
Men fan har kollat på intersport.. jävla fula om dom nu hade några... men jag kör la på addnature.. bra grejor..

tackar för svaren...

Var köpa buff?
Dessutom gjorde användaren ett konto 17.00, loggade in senast 17.02 och kommenterade 17.04...
Borde vara något system som förhindrar såna som han/hon/bot att kunna komma med värdelösa kommentarer direkt efter registrering..

Var köpa buff?
Jag såg att de hade rea på Buffar på Naturkompaniet!

Ta ut hela ICA-lönen å gå mental på Buffdisplayen! Du hittar den strax innanför entrén till vänster.

När du ändå e där kan du köpa dig en ispik!

/Hans Scheike

Var köpa buff?
Hörde ett löst rykte om att de numera även finns att få i ull. Vet inte var de finns att köpa men det kan säkert någon rutinerad bummare svara på!

Var köpa buff?
Visst finns Buff i ull! Köps enklast på buffsverige.se

Grymt bra i merino som värmer och inte luktar apa. Lite längre (mer material) än vanliga buff också.

Var köpa buff?
Schoobang verkar lös! Senast inloggad: Igår 22:42 Medlem sedan: Igår 22:41

Scubamike verkar ju vara en hyvens kille oxå!

För er andra som har ett genuint intresse för Buff så vill jag bara säga att jag såg att Sport Jennewein uppe vid rondellen i St Anton hade fått in nya färger...

Var köpa buff?
Haha, ja jag förväntade mig en sådan comeback. Jag är mer en lurker här på forumet men kände att det var läge att regga sig nu...

Eftersom jag känner killarna som har agenturen för Buff i Sverige! ;-)

F ö har jag säkert ett femtiotal buff liggande här och där, men nu mer använder jag nästan bara merinovarianten i backen. De vanliga funkar när det inte är så är kallt eller till löpning och liknande. Fleecevarianten ger jag inte mkt för.

Var köpa buff?
Lillsyrran tog en tredjeplats på Salomon trail run och fick en Buff!

In å anmäl dig till nästa lopp så kanske du får en buff helt gratis! Det enda du behöver göra är att springa asmånga mil i sjukt kuperad terräng, vada i lera, halka på mossa, vricka foten på en rotjävel och kräkas 40 gånger av mjölksyreförgiftning i benen...

Hej hopp!

Var köpa buff?
Jag kan sponsra med en Icebug-buff annars, om det krisar vill säga..

Icetubes_group_338.jpg

Var köpa buff?
Shirk sa:
Jag såg att de hade rea på Buffar på Naturkompaniet!

Ta ut hela ICA-lönen å gå mental på Buffdisplayen! Du hittar den strax innanför entrén till vänster.
Shirk sa:
Hörde ett löst rykte om att de numera även finns att få i ull. Vet inte var de finns att köpa men det kan säkert någon rutinerad bummare svara på!
Shirk sa:
Shirk sa:
För er andra som har ett genuint intresse för Buff så vill jag bara säga att jag såg att Sport Jennewein uppe vid rondellen i St Anton hade fått in nya färger...
Shirk sa:
http://www.lundhags.se/mossor/#showProduct?id=17134

Tyvärr inte BUFF® så det kanske inte passar herrn?
Shirk sa:
Riktigt glada nyheter Nicke: Man kan göra sin egen Buff!

Plocka fram din favvobild på String-Emil och spana in den här länken:

http://www.buffsverige.se/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=7

/Buffkungen
Shirk sa:
Håll undan, Nicke!

Nu finns det brandsäkra Buff! Kanonbra att ha nu när skidsäsong och grillsäsong pågår samtidigt...

Varm å go i backen - flamsäker i backen!

mega fire protection asbra Buff!
Shirk sa:
Lillsyrran tog en tredjeplats på Salomon trail run och fick en Buff!

In å anmäl dig till nästa lopp så kanske du får en buff helt gratis! Det enda du behöver göra är att springa asmånga mil i sjukt kuperad terräng, vada i lera, halka på mossa, vricka foten på en rotjävel och kräkas 40 gånger av mjölksyreförgiftning i benen...

Hej hopp!
Shirk sa:
Anmälan till loppet vid Kåsjön finns här:

https://dinkurs.se/users/1079/forms...mon%20Trail%20Tour%20G%F6teborg,%20K%E5sj%F6n

Heja dig och hoppas att du får en Buff!
Har det hänt något nytt på Buffmarknaden på sistone? Några nya material? Har du någon aktuell rabattkod för oss som ännu inte köpt BUFF®?

Var köpa buff?
Buff är nice, eller ja, neckgaitor som vi kallar det. Går att ha som halsduk, kör den varje dag till jobbet som det, åker man skidor funkar den över ansiktet och under hjälmen om man vill det.
Den jag har är en riktigt tunn i merino.
Bra plagg faktiskt :)

Den där klassiska färgglada buffen känns ju dock minst sagt tveksam till utseendet.

Tillbaka
Topp