Var köpa FKS 180?

Heinz_p

Aktiv medlem
Var köpa FKS 180?
Är på jakt efter ett par snor-orangea FKS180 med bred stopper. Hittar dom inte på några billighets-sajter ute i Europa (conrad, ekosport) och att beställa från backcountry.com blir för dyrt.
Någon som vet var dom går att köpa?

Var köpa FKS 180?
Svarar lite på min egen tråd. Verkar som att skidbutiken.com har ett jäkligt bra pris på dom (3295:-). Erfarenheter?

Var köpa FKS 180?
Måste väl finnas på ebay någonstans? Om inte annat, köp de äldre billigt någonstans och spendera resterande pengar i slutet på oktober i Götet ;)

Var köpa FKS 180?
Jajaja, jag är fullt medveten om att FKS 180 och P18 är exakt samma bindning. Tänkte bara att färgkombon gul-blå DPS112:or med en orange FKS 180 blir priceless:D

Får nog bli skidbutiken trots allt. Skiljer inte mycket i pris från internationella sidor.

Var köpa FKS 180?
Men alltså, skidbutiken har ju FKS 180 listad som ett alternativ till Rossignol S7, så dom kommer ju få in dom, bara lugna dej lite, det är ju bara Augusti.

Edit, dom har dom ju redan ser jag nu, kostar dock 200 mer än P18, vilket är konstigt tycker jag.

Senast ändrad:
Var köpa FKS 180?
koppen89 sa:
Men alltså, skidbutiken har ju FKS 180 listad som ett alternativ till Rossignol S7, så dom kommer ju få in dom, bara lugna dej lite, det är ju bara Augusti.

Edit, dom har dom ju redan ser jag nu, kostar dock 200 mer än P18, vilket är konstigt tycker jag.
Varför är det konstig? Ross brukar vara dyrare än LOOK...

Tillbaka
Topp