Var köpa halsband???

GuDh

Ny medlem
Var köpa halsband???
Införskaffade för ett antal år sen ett sedan ett halsband gjort av träkulor i olika färger (inte såna stora runda, utan av "rör"- modellen) nu har jag badat lite för mycket med det vilket har fått till följd att läderremmen gått av. Nu måster jag införskaffa ett nytt. Nån som har nån aning om var man kan få tag på ett? Har letat runt på internet och i stan där jag bor utan reultat...

Var köpa halsband???
Fixa ett eget, så behöver du inte bekymra dej över att aldrig hitta det du letar efter..så gör jag nuförtiden efter många misslyckade besök i affärerna..och då har ju garanterat inget ett likadant!

Gå tex till en bokhandel å köp kulor ( finns i olika former å storlekar ). Färga dem i någon tjusig färg om du så vill. Eller om du är riktigt inspirerad kan du kasnke kleta ihop kulor av keramik..en delikatess blir om du kombinerar keramikkulor med järnkulor..el.träkulor med snäckor..köp sedan ett tunt ( svart ) gummiband ( lättast, eftersom du inte behöver krågla med något lås el. liknande) och det håller länge!
Billigt med för den delen.

Lycka till!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp