Var ska jag cykla i Åre?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 80259

Guest
Var ska jag cykla i Åre?
Åker kanske förbi åre någon dag nästa vecka, och tänkte då passa på att testa cykling som alla verkar köra så hårt nuförtiden.

Cykelhyrningspriserna verkar ju ligga kring 500-750kr för en dag inkl skydd, och ett liftkort går på 210kr eller? Frågan då, är det värt 1000kr?

Har ju åkt skidor där ett par gånger, men cykellederna har jag ingen koll på alls. Kan tänka mig att det tar ett par timmar att få koll på läget. Så om jag hyr en hoj nu, villken lift åker jag upp med och var ska jag cykla för att få mest valuta för pengarna? =)

Lite småhopp och dropp är ju skoj, och kan hantera en cykel någorlunda.
Vars åker jag upp och vars kör jag? Ska jag ens ta lift? Har ingen aning.

Sen en sak till, finns det någon miniramp i närheten förutom lokalen?

Var ska jag cykla i Åre?
Har för mej att dom hyr ut Yosemite på Bike & Beer, och det kan vara värt 1000 spänn. Fråga där så får du säkert en karta med ritade leder åxo. Kör hårt.

Var ska jag cykla i Åre?
Hallå, en Yosemite tackar man ju inte direkt nej till om det finns att hyra!
Ska kolla upp det, annars var ju Jeffas alt. inte så pjåkigt heller, då det inte är hyra utan man kan köpa loss hela cykeln till det priset. Håller den för en dag?

Var ska jag cykla i Åre?
Men, huvudfrågan nu... vars beger jag mig när jag kommit över någon av ovanstående hojar? Villka leder håller den i kanske kan vara bra att spekulera vidare kring också...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp