jag-ska-bli-en-skibum
Ny medlem
var ska jag göra säsong?
funderar starkt på att göra en säsong på slutet av 2006 å 4 - 5 första månaderna i 2007, men vet ej vart jag ska, så HJÄLP!
vilket är det ultimata stället,enligt er, att göra säsong på? nordamerika, alperna eller nån annanstans? ser gärna att ni motiverar varför just det ställe ni valt är "bäst". skulle även uppskatta att ni nämner hur mkt det kostade för er att vara där och hur era utgifter ungefär såg ut.
vilket är det ultimata stället,enligt er, att göra säsong på? nordamerika, alperna eller nån annanstans? ser gärna att ni motiverar varför just det ställe ni valt är "bäst". skulle även uppskatta att ni nämner hur mkt det kostade för er att vara där och hur era utgifter ungefär såg ut.