varför är k-bergets hopp så dåliga 90% av tiden

Sveda

Medlem
senaste säsongerna så har snömängden kanske inte varit den bästa men kyla har de varit och därför borde kungsbergets hopp inte vara så ojämna & isiga... de kan faktis spruta snö!! de kan också bero på att det finns jon olsson wannabees som tar skithög fart från toppen ner till parken och tror att de ska gö nå coolt men sedan plogar se som ett småbarn PÅ KICKEN va fan.... snart så får jag damp på dom!!!!! skriv vad ni tycker om kungsbergets bigjumps?!

Sluta gnäll och kom till Flottsbro så kommer du tycka att Kungsbergets kickar är av världsklass.

pz..

Kan det inte vara så att du är för dålig eller för liten för att kunna behärska hoppen. Vad jag har hört och sett så ska hoppen i Kungsberget vara grymma.

Hannes: Flottsbro kommer kanske få en grym park i år, troligen bäst hittils i historien. =D

fredrikB.... fes du eller sa du något????? åk till trysil eller åre björnriket så fattar du!!!!

Nej, jag fes inte, fisar är för tjejjer. Jag la en brakfjärt, dom är värre i både lukt- och ljudstyrka.

Konstigt om Åre och Björnrike skulle vara bättre efterssom Kungsberget har fått bättre betyg än dom på dreams.se

jadu, jag tycker då att kungsberget har en av dom bästa hoppen i sverige.. och när har dom varit isiga då? självklart är dom isiga när det har varit 5 plus och sen blir det 20 minus, det är inte så konstigt!

Jag har åkt i kungsberget, nästan varje helg och onsdag under säsong sen 3 år tillbaka.. jag har inte upplevt en dåligt pistat hopp förutom 5 dagar i december förrförra säsogen..

Tycker Schracht-lover värkar vara en ganska kräsen typ, förmodligen för att han bara kan hoppa i 100% felfria hopp

dom är dåliga för att dom inte preparerar dom ordentligt. Om det inte finn någon som kan ta hand om bigjumpsen så bli dom dåliga. Jag kan säga att det är ett svårt jobb at ge svar på denna fråga, men detta var så gott jag kunde. Eller ska man säga att det är för att dom som hoppar har fel åkstil, för lite steez? aja det finns många teorier

Hade så bra

Att kicken och landningen är isig beror offtast på vädret. Dra dit någon dag när de är plusgrader så kommer de vara mjukt. Va själv där några veckor innan påsk och då var landingarna mjuka. Nu till jul brukar vädret skifta mycket och då kan du räkna med isiga landingar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp