Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
För några år sedan när Björn Lindgren åkte (ta t.ex. DSL55 i Gränsen) så körde han ju rätt maffiga tricks på bräda.. (feta om inte annat..) Tror han var i 15 år åldern då.. *klura*
Den största anledningen till varför det inte finns någon tricktips för snb på den här sidan tror jag (som ovannämt) att denna sida är nog mer lagd åt utförsåkandet på två lag i stället för bara ett.. men det är som sagt bara en tanke!
ok ok.. men kan inte du som hade en länk vara mkt vänlig och posta den? sen kan jag ju bara säga det att det behövs väldigt mycket för att jag ska byta till skider.
Hallå där! Själv åker jag på två plankor, men vad e d för fel med att åka på en!? Bör vi inte vara lite tacksamma istället för att vi har kunnat hämta lite av inspirationen från brädåkningen!? Jag menar de flesta tricksen som görs på skidor är ju direkt tagna från just brädåkningen.
Om man kollar på Snowboardcampsen för de yngre 12-16, så ser du garanterat små kids på en fin och formad planka som slänger iväg fler och bättre trick än både vadhannuhette och oss...
Såg en helt sjuk rodeo 5 av en 13 åring
H
huggygoose
Guest
Varför ingen Tricktips med snowboard här på freeride?
Är kanske bara så att ingen vettig och duktig åkare har tagit på sig att skriva några bra förklaringar och filmat bra utförda hopp...
Det är onekligen så att det finns en hel del folk som tror dom åker bättre än dom egentligen gör, och dom vill man inte ha att presentera några tricktips.
tycker det ska va en tricklista för bräda.. me bilder o film då kan man slippa jobbiga frågor i forumen tex.. "Enkla trick?" lätt trick för nyböjare" hehe o så åker man ju bräda själv här då.. ;()