jag använde torx 25 som följde med..rrrrrrrobert sa:tror för att det är kallt, när de är kallt så kan skivan böja sig så de kan vara därför. det beror på hur du har skruvat fast skivan om du har använt en riktig skivbroms nyckel.
och du albertolsson alla är väl fan olika, låt han skriva som han vill
och hur fan skriv jag då.. ?albertolsson sa:Det är väl skit på skivan...
Btw, så här ska inte en 14-åring skriva.
och vad e en riktig skivbromsnyckel? e nog det larvigaste ja hört på längerrrrrrrobert sa:tror för att det är kallt, när de är kallt så kan skivan böja sig så de kan vara därför. det beror på hur du har skruvat fast skivan om du har använt en riktig skivbroms nyckel.
det är nån cpnyckel som jag inte kommer på vad den heter. men det är typ en mätare som kollar så de är lika hårt åt skruvat på alla skruvarSnoeret sa:och vad e en riktig skivbromsnyckel? e nog det larvigaste ja hört på längerrrrrrrobert sa:tror för att det är kallt, när de är kallt så kan skivan böja sig så de kan vara därför. det beror på hur du har skruvat fast skivan om du har använt en riktig skivbroms nyckel.
en momentnyckel? det e då inget specifikt cykelvärktygrrrrrrrobert sa:det är nån cpnyckel som jag inte kommer på vad den heter. men det är typ en mätare som kollar så de är lika hårt åt skruvat på alla skruvarSnoeret sa:och vad e en riktig skivbromsnyckel? e nog det larvigaste ja hört på längerrrrrrrobert sa:tror för att det är kallt, när de är kallt så kan skivan böja sig så de kan vara därför. det beror på hur du har skruvat fast skivan om du har använt en riktig skivbroms nyckel.
Med väldigt jobbig stil. Om du kollar på din text så borde du hålla med om att den är ganska konstigt skriven -.-angkvist sa:och hur fan skriv jag då.. ?albertolsson sa:Det är väl skit på skivan...
Btw, så här ska inte en 14-åring skriva.